Kia Sportage II

Sportage II pojawił się na rynku w 2004 roku. Jest udanym, dobrze wyposażonym SUV-em. W odróżnieniu od starszej wersji nie jest już to samochód na ramie – Kia Sportage II jest konstrukcją samonośną.

Tył Kia Sportage II (2004 - 2007) przed liftingiem

Mimo niewysokiej (około 70 000 zł) ceny nowego pojazdu każdy seryjnie posiadał klimatyzację. Producent Sportage II kładł duży nacisk na bezpieczeństwo jazdy. Samochód od początku posiadał poduszki powietrzne a po 2006 roku fabrycznie miał ich aż sześć!

Lifting: 2008

W 2008 roku nastąpił lifting pojazdu. Po liftingu pojazd prezentuje się nowocześniej. Poprawiono również zabezpieczenia antykorozyjne

Zalety

  • korzystny współczynnik rocznik / cena, stosunkowo tanio kupimy SUV-a z młodego rocznika
  • niezawodne i oszczędne silniki
  • dobry dostęp do części zamiennych (wiele części pasuje od Sonaty, oprócz zawieszenia)

Wady (po i przed liftingiem)

  • niezbyt duży bagażnik (332 litry) – od samochodu tej wielkości można by wymagać przynajmniej 400 litrów
  • mało precyzyjne prowadzenie
  • szybko zużywające się zawieszenie
  • problemy z wałem napędowym (szczególnie w autach do 2006 roku)

 

 

  1. Mam ten samochód od 3 lat. O Kiach w Polsce, mówi się różne rzeczy, ale muszę przyznać że w ciągu 3 lat użytkowania dołożyłem do niej najmniej ze wszystkich samochodów jakie miałem a miałem VW Golfa III, Renault Safrane i Mercedesa 190E – czyli dwa niemieckie, które podobno są bezawaryjne…

  2. Co z tego, że samochód ma mały bagażnik ja ma przestronne wnętrze. To nie jest samochód o długości 5m żeby się wszystko zmieściło! Jak ktoś chce przewozić dużo bagażu to rozkłada tylne siedzenia i zero problemu!

Zostaw komentarz


Podpowiedź - możesz użyć tych HTML tagów i atrybutów:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

89 − 87 =